1 augustus 2016

Op naar De Hallen
























(foto Edel Verzijl)

Laat ik het nog maar een keer zeggen: dit is niet mijn foto. Het is er een van Edel Verzijl en zij was net als ik deelnemer aan Face The Dutch, de groepsexpositie die vorig jaar te zien was tijdens Photoville in New York en op Photo Festival Leiden. Exposanten uit die groep zijn nu met hetzelfde werk uitgenodigd in De Hallen tijdens Art West. Tot en met 15 november hangt het daar op grote banieren.

En dat niet alleen: dankzij Astrid Verhoef mochten zij die meedoen bovendien ander werk insturen dat tijdens het openingsweekend te zien is in galerie Beeldend Gesproken in de Hannie Dankbaarpassage. Ik zal daar vertegenwoordigd zijn met drie werken. De promotie van al dat moois begint deze week, bijvoorbeeld hier, op mijn blog. En wat de foto's betreft: alleen de afwerking nog, dan ben ik er klaar voor.

Wie tussen 2 september en 15 november in Amsterdam is… Ga vooral even kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten