1 juli 2016

Scherp gesneden




















Kunst aan de Ee zit er weer op. Tien dagen lang liep het bezoek in en uit in het voormalige pand van Woudsend Verzekeringen, nu eigendom van woningbouwvereniging Elkien. Galeriehoudster Iris ten Cate had er weer een mooi evenement van gemaakt. Kunstenaars konden zichzelf goed presenteren, er werd druk verkocht en er zijn mooie contacten gelegd.

Baukje Venema en ik hopen nog eens samen met Sacha Janzee en Nina Veluwenkamp iets te doen met onze liefde voor 'blokjes'. Wie weet over twee jaar, als er dan weer een Kunst aan de Ee op het programma staat. Of op een andere locatie, als dat zo uitkomt.

Ik had over belangstelling niet te klagen. Tientallen mensen lieten zich verleiden tot het samenstellen van een serie van zes foto's uit de beeldencollectie Jouw Verhaal. Dit keer had ik er een heus gedicht bij, van Jochum van der Wal uit Wijhe:

Blauw meisje, kattenkop
Pas op!
Als de wind draait
Komt de vloed
We kunnen gaan.

Er was bovendien meer dan gemiddelde interesse voor mijn waddenfoto's. Heel jammer dus, dat mijn kaarten van het viertal nog niet klaar waren. Maar goed, er komen vast andere gelegenheden om er iets mee te doen.

Vandaag was ik in de buurt en kon ik de kaarten (model notarisenvelop) ophalen bij Rekladruk in Gytsjerk. Moesten ze nog gesneden worden. Maar goed, dat kostte maar een paar minuten en leverde bovendien weer een interessante foto op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten