24 augustus 2015

Street Photography Awards














LensCulture heeft een wedstrijd in straatfotografie. Er zijn honderden inzendingen uit de hele wereld, maar ik wilde niet achterblijven. Het is al mooi om tussen al die toppers te staan en op Facebook te kunnen delen dat ik meedoe. Bovendien krijg je als deelnemer met een serie een review, en daar ben ik wel benieuwd naar.

Uit mijn verzameling Couples heb ik met hulp van Titeke Postma tien foto's gekozen. Ze bleken allemaal uit Parijs te komen. Had waarschijnlijk met de kleuren en de sfeer te maken. Want ik heb ook stellen in Goteborg, Edinburgh en Glasgow, Antwerpen en Karlovy Vary gefotografeerd. Dus deze tien heb ik maar Pairs of Paris genoemd.

Wil je me steunen: deel of 'like' dan mijn inzending.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten