26 augustus 2015

Last minute














De voorbereidingen voor de reis naar Photoville 2015 zijn in volle gang. Altijd op het laatste moment, natuurlijk. Website bijwerken, foto's op de iPad zetten, een handzaam portfolio samenstellen… Er valt zoveel te doen.

Natuurlijk kunnen de foto's van de serie Hunters and gatherers niet ontbreken in mijn portfolio.  Immers, daarmee hang ik in de selectie Face the Dutch van Aloys Ginjaar en Astrid Verhoef. Evenmin de foto's van De achterban, supporters van SC Cambuur. Maar welke andere beelden wil ik laten zien? Wat zal in de smaak vallen bij het Amerikaanse publiek? Hondenportretten? Iets van het Jiddisch Festival? De foto's van European Couples?

Gelukkig krijg ik deskundige hulp, dus daar gaan we uit komen. Binnenkort - zeer binnenkort - zal ik laten zien wat het geworden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten