18 februari 2013

Profielfotodag




















In 94 procent van de gevallen bekijken potentiële werkgevers de profielfoto's van sollicitanten op internet. Werkzoekenden zijn er nog niet voldoende van doordrongen dat werkgevers hen googelen en dat ze dus met hun profielfoto de belangrijke eerste indruk maken.

Kan jouw profielfoto de kritische blik van een nieuwe werkgever doorstaan? Wil je een professionele profielfoto, die de juiste uitstraling heeft?

Vrijdag 22 februari draai ik proef met mijn Profielfotodag. In mijn cel 2.29 in de Blokhuispoort heb ik dan mijn studio ingericht voor een profielfotoshoot.

Voor de scherpe prijs van €45 heb ik 20 minuten de tijd voor je. Dat is ruim voldoende om verschillende poses en outfits te proberen. Uit de foto's kiezen we gezamenlijk de beste (maximaal 3), die ik vervolgens voor je bewerk. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is de profielfoto uploaden naar je profiel!

Belangstelling? Meld je aan via gitte@profielfotodag.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten