9 november 2012

Kettingfoto




















Dit is deze week mijn bijdrage aan de serie Follow Up Photo (FUP) op Facebook, een initiatief van fotografen Bodil Anaïs en Simon Shaw. Elke week staat er een foto centraal, waarop je kunt reageren. Deze keer was het een foto van een groene tunnel in een tuin, een Franse tuin zo leek het.

Nu zitten er genoeg groene foto's in mijn collectie, maar ik probeer altijd net iets anders te sturen. Aan het eind van de tunnel van de FUP is licht te zien, dat de vorm heeft van een bijenkorf. Die 'lichte' vorm vond ik in deze foto ook terug. Plus dat de weerspiegeling van de bomen in mijn foto toch de suggestie van groen of in elk geval natuur geven.

FUP kiest elke week uit alle inzendingen de foto die in de ketting mag. Die wordt dan de nieuwe FUP, en zo breien Bodil en Simon hun serie aan elkaar. Leuk om af en toe mee te doen, vind ik.

1 opmerking:

  1. FUP heeft deze foto vorige week uitverkoren tot Follow Up Photo van de week. Jippie. Komende week doe ik weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen