3 september 2012

Terra Cognita













'Terra Cognita' - de negentiende versie van de internationale fotomanifestatie Noorderlicht - is dit weekeinde geopend. Zaterdag stonden genodigden in lange rijen voor de ingang van Museum Belvédère in Oranjewoud. De zon scheen, er hingen zeer uiteenlopende en prachtige foto's en de speeches waren buiten ook te volgen. Het feest kon niet op.

Gisteren was het weer nog steeds lekker genoeg om rustig tussen de houten stellages door te wandelen en de twee hoofdstukken 'Enchanted forest' en 'Into the unknown' te bekijken. Binnen sloop het publiek door de lezingen in het restaurant om in de zaal met hoofdstuk 'Safe haven' te komen, als het in de andere vleugel 'Inspiration' al had gezien.

Op weg naar de auto maakte ik nog een paar foto's van de buitenexpositie. Ik lag net met mijn neus in het gras toen een cameraploeg van Omrop Fryslân me herkende (!). Of ze me iets mochten vragen voor het programma K-rûte, en of ik geïnspireerd was. Dat mocht en dat was ik. Ben benieuwd of ik nu ook op tv kom...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten